Навіны

Навіны (64)

Навіны з жыцця нашай парафі ў Паўсюднага Касцёла

Подкатегории

малітвы за памерлых

малітвы за памерлых (0)

РАСКЛАД НАБАЖЭНСТВАЎ.
24 КАСТРЫЧНІКА 
а 12.00 ГАДЗІНЕ - СВЯТАЯ ІМША Ў ДУБРАВАХ І ПАСЛЯ АСВЯЧЭННЕ МОГІЛАК.
 
31 кастрычніка
а 10.00 ГАДЗІНЕ - СВЯТАЯ ІМША Ў в. КРАСНАЕ І ПАСЛЯ ПАМОЛІМСЯ 
НА КАТАЛІЦКІХ МОГІЛКАХ.
 
1 лістапада – а 13.00 ПАМОЛІМСЯ 
НА КАТАЛІЦКІХ МОГІЛКАХ у ВЫВЕРАХ І КАШЭЎНІКАХ.
 
7 ЛІСТАПАДА а 11.00 – СВ. ІМША І АСВЯЧЭННЕ МОГІЛАК У АЛЕХНОВІЧАХ.
 

Просмотр материалов ...

“Шчаслівыя міласэрныя,

Бо яны міласэрнасць спазнаюць. (Мц 5,7)”

 

Дарагія Браты і Сёстры,

Працягваючы руку аслабленаму чалавеку, усвядамляеш важнасць пачуцця сапраўднай любові ў сваім сэрцы. Ніколі не ведаеш, што можа здарыцца с табой у жыцці і таму нельга атрымаць гарантыю, што ніколі не апынешся ў сітуацыі жабрака. Прычынай гэтага могуць стаць розныя абставіны: страта працы, жылля, здароўя… Разам з тым наступствы нашых учынкаў дзейнічаюць падобна бумерангу. Так злом вяртаецца да нас здзейснены і не выпраўлены намі грэх. І вялікім дарам ласкі і ўзнагароды знаходзіць нас учыненае велікадушным сэрцам дабро.

 
Глыбокапаважаныя святары, кансэкраваныя асобы, браты i сёстры!

 

1.      Некалькiдзён таму ў Папяльцовую сераду мы распачалiВялiкiпост. На гэты раз ён мае асаблiвае значэнне, бо мы яго перажываем у Юбiлёйным Годзе Божай Мiласэрнасцi. Гэта час ласкi, падчас якога мы паклiканыя асаблiвым чынам спазнаць бязмежнасць Божай мiласэрнасцiна нашым шляху вяртання да Бога.

Пятница, 18 Декабрь 2015 17:49

Хвала Хрысту!

Автор

 Шаноўныя браты і сёстры! Шаноўныя парафіяне!

 Сардэчна запрашаю на Святую Імшу 24 снежня а 22.00 гадзіне( у Дубравах будзе а 19.00 гадзіне).

Вторник, 08 Декабрь 2015 12:33

АДВЭНТОВЫЯ РЭКАЛЕКЦЫІ Ў НАШАЙ ПАРАФІІ

Автор

АДВЭНТОВЫЯ РЭКАЛЕКЦЫІ

Ў НАШАЙ ПАРАФІІ

 

 

11СНЕЖНЯ ПЯТНІЦА

СВЯТАЯ ІМША А 18.00

СПОВЕДЗЬ З 17.00

 

12 СНЕЖНЯ СУБОТА

(ДЗЕНЬ СПОВЕДЗІ)

СВЯТАЯ ІМША А 10.00 І 16.00

СПОВЕДЗЬ З 9.00 І 15.00

 

 

13 СНЕЖНЯ НЯДЗЕЛЯ

       СВЯТАЯ ІМША:

          а 9.00 – ДУБРАВЫ

          а 11.00 – КРАСНАЕ

         а 16.00 - КРАСНАЕ

Вторник, 08 Декабрь 2015 12:24

ДАВЕРЫЦЦА БОЖАЙ МІЛАСЭРНАСЦІ

Автор

Пастырскае пасланне арцыбiскупа Тадэвуша Кандрусевiча

на Юбiлейны Год Мiласэрнасцi

Міласэрнасць Бога на вякі (Пар. Пс 136(135), 1)

 

Глыбокапаважаныя святары, кансэкраваныя асобы, дарагiя вернiкi!

1.​ У велічную ўрачыстасць Беззаганнага Зачацця Найсвяцейшай Панны Марыі, распачынаючы, ўстаноўлены Святым Айцом Францiшкам НадзвычайныЮбілейны Год Мiласэрнасцi, сардэчна вiтаю вас гэтымі словамi псальмiсты, у якiх выказаны давер да бязмежнага ў сваёй мiласэрнасцi Бога.

Тэалагiчнае абгрунтаванне Юбiлейнага Году знаходзiцца ў Святым Пiсаннi. Яшчэ ў часы Старога Запавету габрэi кожныя 50 гадоў адзначалi Юбiлейныя гады (пар. Лев 25, 8-17), падчас якіх людзям дароўвалiся даўгi, зняволеныя атрымлiвалi свабоду i г.д.

Вторник, 08 Декабрь 2015 12:22

АДВЭНТ – ЧАС ДУХОЎНАГА ДАСКАНАЛЕННЯ

Автор

Пастырскае пасланне на Адвэнт 2015г.

 

Дарагія браты і сёстры!

 

1. Чарговы раз Божы Провід дазваляе нам распачаць новы літургічны год, які з волі Святога Айца Францішка ў Касцёле мы будзем адзначаць як Год міласэрнасці. Ён распачнецца 8 снежня 2015г. ва Ўрачыстасць Беззаганнага Зачацця Найсвяцейшай Панны Марыі ў 50-ую гадавіну завяршэння Другога Ватыканскага Сабору. Паводле пастырскай праграмы Каталіцкага Касцёла ў Беларусі ў межах падрыхтоўкі да Юбілею 100-годдзя фацімскіх аб’яўленняў Марыі, наступны год прысвячаецца надзеі. Маючы на ўвазе Год міласэрнасці і Год надзеі Канферэнцыя Каталіцкіх Біскупаў у Беларусі выбрала наступны дэвіз на гэты час: “Надзея ў Божай міласэрнасці”.

Вторник, 13 Октябрь 2015 16:36

Молімся за нашых блізкіх памерлых

Автор

РАСКЛАД НАБАЖЭНСТВАЎ.

 

24 КАСТРЫЧНІКА А 11.00 ГАДЗІНЕ - СВЯТАЯ ІМША Ў ДУБРАВАХ І ПАСЛЯ АСВЯЧЭННЕ МОГІЛАК.

31 КАСТРЫЧНІКА А 10.00 ГАДЗІНЕ- СВЯТАЯ ІМША Ў В. КРАСНАЕ І ПАСЛЯ ПАМОЛІМСЯ

НА КАТАЛІЦКІХ МОГІЛКАХ.

7 ЛІСТАПАДА А 11.00 - АСВЯЧЭННЕ МОГІЛАК У АЛЕХНОВІЧАХ.

 

Святы Айцец Францішак устанавіў Сусветны дзень малітвы аб ахове стварэння, які будзе святкавацца штогод 1 верасня. Устанаўленне гэтага дня, з’яўляецца вынікам выдання, прысвечанай праблемам экалогіі і аховы навакольнага асяроддзя энцыклікі “Laudatosì”, абнародаванай 24 мая 2015 г.

Пастырскае пасланне на распачацце

катэхетычнага году 2015/2016

 

Глыбокапаважаныя браты і сёстры, катэхеты і вучні!

1.      Праз два дні распачынаеццановы навучальны год. Вучні пойдуць у школу, каб пазнаваць веды і выхоўвацца да дарослага жыцця. Аднак чалавек, як Божае стварэнне, складаецца не толькі з цела, але і душы а таму павінен клапаціцца не толькі аб сваім фізычным і інтэлектуальным развіцці, але і духоўным. Святы Ян Павел II кажа, што навука і рэлігія – гэта два крылы, на якіх чалавек уздымаецца да пазнання праўды (пар. FR, Уступ).

Воскресенье, 09 Август 2015 17:55

ЗАПРАШАЮ НА ПАРАФІЯЛЬНЫ ФЭСТ У КРАСНАЕ.

Автор

САРДЭЧНА ЗАПРАШАЮ НА ПАРАФІЯЛЬНЫ ФЭСТ У КРАСНАЕ.

УРАЧЫСТАСЦЬ УНЕБАЎЗЯЦЦЯ НАЙСВЯЦЕЙШАЙ ПАННЫ МАРЫІ.

СВЯТАЯ ІМША БУДЗЕ

А 9.00 І 11.00 ГАДЗІНЕ.

ДЗЯКУЮЧЫ І ПРАСЛАЎЛЯЮЧЫ БОГА ПРОЙДЗЕМ

ВА ЭЎХАРЫСТЫЧНАЙ ПРАЦЭСІІ.

АДБУДЗЕЦЦА БЛАГАСЛАЎЛЕННЯ КВЕТАК І ЗЁЛАК,

А ТАКСАМА САДАВІНЫ І ГАРОДНІНЫ - ПЕРШЫХ ПЛЁНАЎ ЗЯМЛІ.

 

Назва Пяцідзесятніца паходзіць ад pentecoste – пяцьдзесят. Гэта пяідзесяты дзень пасля Уваскрашэння. Гэтае свята з’яўляецца дапаўненнем Уваскрашэння. Абодвы святы маюць свой пачатак у святах, якія адносяцца да жыцця прыроды. Вялікдзень – свята вясны, Пяцідзесятніца з’яўляецца пачаткам збораў пшаніцы. Гэтыя два святы яўрэі разглядалі ў святле гісторыі збаўлення. Вялікдзень (Свята Пасхі) – успамін выхаду з Егіпта, Пяцідзесятніца – успамін атрымання на гары Сінай Божых Запаведзей. Гэтыя два святы з’яўляюцца святамі асягнення паўнаты чалавечнасці. У дзень Пяцідзесятніцы адзначаем момант станаўлення ў паўнаце чалавекам. Каб зразумець, што свята мае супольнага з працэсам асягнення паўнаты чалавечнасці, добра будзе прыглядзецца ягопачаткам (караням).

 

В деяниях Апостолов св. Лука описывает несколько событий, в которых повторяется чудо Сошествия Святого духа. Сошествие Святого Духа не является событием неповторимым, но может произойти снова, когда община собирается вокруг Иисуса Христа и молится вместе с Воскресшим Господом к Отцу. Такую сцену находим в 4 разделе Деяний Апостолов (4, 23 - 31). После своего освобождения Пётр и Иоанн прошли между первосвященниками и вернулись к своим и всё рассказали. Реакцией общины было то, что единодушно  молились Богу. Прославляли великие дела Бога, которые открылись в Иисусе Христе, заканчивая молитву просьбой: «И ныне, Господи, воззри на угрозы их и дай рабам Твоим со всею смелостью говорить слово Твое, тогда как Ты простираешь руку Твою на исцеления и на соделание знамений и чудес именем Святого Сына Твоего Иисуса» (4, 29 - 30). Среди гонений община молилась прежде всего о parresia, о свободу говорить то, что предлагает Святой ДУХ. Верить в Святого Духа означает отважно проповедовать слова, походящие от Бога. Знаком Святого Духа является то, что совершаются исцеления, знаки и чудеса.

Суббота, 09 Май 2015 12:22

Унебаўшэсце. (Пс 68, 19).

Автор

Калі Езус узышоў на неба, занёс да Айца сваю чалавечую натуру. Разам з ёй узяў таксама і нас, нашу вітальнасць і сэксуальнасць, нашы страхі, нашу  тугу, нашы патрэбы і схільнасці, нашы сілы і слабасці. Літургія гэтую таямніцу выражае у вершы псальма, які спяваецца падчас Урачыстасці Унебаўшэсця як верш паміж спевам Аллелюя: “Ты ўзышоў на вышыню, запалоніў палон, прыняў дары дзеля людзей, каб і адступнікі жыць маглі ў Госпада Бога”. (ascendescaptivamduxitcaptivitatem) (Пс 68, 19). Цяжка перакласці гэты верш. Св. Геранім інтэрпрэтаваў гэта так, што Хрыстос узыходзячы на неба ўзяў з сабой зняволеных. А можа словы св. Гераніма трэба тлумачыць наступным чынам, што хрыстос няволю ўзяў у няволю, гэта значыць,  што нарэшце знішчыў нашу няволю? У кожным разе літургія разумее гэтыя таямнічыя словы як апісанне Унебаўшэсця Езуса Хрыста.

У шостым велікодным тыдні святкуем Унебашэсце Езуса Хрыста. Усе евангелічныя фрагменты гэтага тыдня ўзяты з развітальнай мовы Езуса. Езус суцяшае сваіх вучняў кажучы, што калі пойдзе на смерць, ці таксама – як гэта разумее літургія – калі ўзыдзе на неба, не аставіць іх саміх. “Не астаўлю вас сіротамі: Прыду да вас”. (Ян 14, 18). Хоць Езус і адыходзіць цяпер да айца, не аставіць нас саміх. Не ёсць з намі так як быў з вучнямі, калі Яго можна было бачыць, дакрануцца, пачуць. Прысутнічае сярод нас, але іншым чынам. Патрэбны вочы веры, каб распазнаць Яго прысутнасць. “Яшчэ трошкі, і сьвет ужо ня ўбачыць Мяне; а вы ўбачыце Мяне, бо Я жыву, і вы жыцьмеце.  У той дзень спазнаеце вы, што Я ў Айцы Маім, і вы ўва Мне, і Я ў вас”. (Ян 14, 19 - 20). Свет з’яўляецца сляпым, каб убачыць Уваскрослага. Веруючы,  аднак, бачыць Езуса. Пазнае Яго па тым, што жыве. Гэта для мяне важны крытэрый дасвядчэння Бога. Там, дзе жыву і дзе жыццё расквітае ўва мне бачу Уваскрослага і дасвядчаю Бога. У нашым жыцці, якое паднімаецца з акастнесласці, якое разквітае на пустыні, пазнаём Уваскрослага.

Суббота, 02 Май 2015 18:22

Маёвае набажэнства

Автор

·        З 1 мая распачалі Набажэнства Маёвае, праз штодзённую малітву да Маці Божай будзем выпрошаваць ласкі для нашых сем’яў, заахвочваем да малітвы пры крыжах і каплічках, якія патрэбна належным чынам падрыхтаваць.

Тое, што Езус з’явіўся на беразе Галілейскага мора з’яўляецца падзеяй Уваскрасення сярод нашай штодзённасці. Ёсць там сем вучняў. Сем – гэта лічба перамянення. Азначае заўсёды: тое, што зямное лучыцца з там, што нябеснае, неба і зямля  дакранаюцца. Здаецца аднак, што гэтыя сем вучняў сустрліся выпадкова. Дзякуючы сустрэчы з Уваскрослым стануцца святой супольнасцю, супольнасцю таямнічым цэнтрам якой ёсць сам Езус. 

«В тот же первый день недели вечером, когда двери [дома], где собирались ученики Его, были заперты из опасения от Иудеев, пришел Иисус, и стал посреди, и говорит им: «мир вам!»(Ин 20, 19).Воскресший проходит сквозь запертые двери, страх учеников не может его сдержать. Входит к ним через запертые двери и желает им мира. Это является красивым образом воскресения.Как же часто затворяем наши двери перед инными. Укрываемся под панцирем страха. Воскресение означает, что никакой замок и никакой засов не сдержат Воскресшего, чтобы проникнуть в наше сердце. И никакая христианская община, которая сторонится других, не может помешать Воскресшему в том, чтобы Он вошёл в её середину и преобразил её изнутри.

Пастырскае пасланне

на Нядзелю малітваў аб пакліканні

26 красавіка 2015г.

 

Глыбокапаважаныя браты і сёстры!

1.                Мы перажываем Велікодны перыяд, калі асаблівым чынам радуемсяі дзякуем за самы каштоўны дар, які Бог даў нам, менавіта за збаўленне, якое нам выслужывў Езус сваёй крыжовай смерцю і ўваскрасеннем.

Нядзельныя чытанні заахвочваюць нас бясконца дзякаваць і праслаўляць Бога за гэты дар. У іх мы таксама чуем словы, якія павучаюць нас аб тым, што духоўнае жыццё ў Хрысце – гэта не заслужаная намі Божая ласка, якую мы атрымалі задарма. Мы чуем таксама, што можна занядбаць гэтую ласку і нават страціць яе. У гэтых чытаннях мы таксама чуем павучанне як пазбегнуць такога негатыўнага выніку.

Святы Ян у цэнтры свайго апавядання размяшчае Марыю Магдаліну. Здаўна хрысціянская пабожнасць цікавілася гэтай жанчынай. Св. Анзэльм Кантэрберыйскі напісаў да яе малітву. Называе Марыю Магдаліну ў гэтай малітве благаславёнай сяброўкай Бога. Звяртаецца да яе словамі: “Ты, каторая любячы была абрана, і Ты, каторая любячы выбрала”. Згодна са старажытнай традыцыяй св. Анзэльм атаясамляе Марыю Мадаліну з грэшніцай з 7 раздзела Евангелля св. Лукі, а таксама з Марыяй з Віфаніі, сястры Марты (Лк 10, Ян 12). На яе прыкладзе разважае над таямніцай таго, што чалавеку, які шмат палюбіў, шмат будзе адпушчана, а таксама над тым, што менавіта грэшніцы было дадзена сустрэць першай Уваскрослага.

У св. Марка і св. Мацвея анёл кажа жанчынам, каб сказалі Вучням, што Езус “паўстаў з мёртвых і ідзе перад імі ў Галілею. Там Яго ўбачыце” (Мц 28, 7). Вучні павінны вярнуца дадому, у Галілею. Не сустракаюць Езуса ў святым горадзе Ерусаліме, толькі там дзе яны ёсць, у доме, дзе жывуць і працуюць, у сваёй штодзённасці. Галілея была краем, дзе жылі разам яўрэі і язычнікі. Таму Галілея з’яўляецца сімвалам змяшэнне народаў, а таксама сімвалам мешаніны і мітусні з якіх складваецца нашае жыццё. Нашае жыццё ёсць Галілеяй. Жывуць  у нас адначасова і яўрэі і язычнікі. Ёсць у нас блізкасць Бога і адначасова аддаленне ад Яго, вера і нявера, любоў і нянавісць, энэргія і здрантвенне, святло  і цемра. Мы таксама жывём з людзьмі, якія шукаюць Бога, таксама з людзьмі, якіх Бог не цікавіць, з людзьмі, якіх кахаем і людзьмі, якіх цяжка нам вытрымаць.